Αν η εγκατάσταση του TimeToWork είναι υπάρχουσα και λειτουργούσε στο παρελθόν σωστά :

  • Βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής που είναι εγκατεστημένο το πρόγραμμα SOYAL 701Server είναι σε λειτουργία, συνδεδεμένος στον χρήστη των Windows(logged in)  και με δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο (Internet)
  • Ελέγξτε αν το πρόγραμμα 701Server είναι ενεργό . Συνήθως είναι ελαχιστοποιημένο στο κάτω δεξιά τμήμα της μπάρας των Windows.
  • Βεβαιωθείτε ότι το εικονίδιο του 701 Server δεν είναι  τέτοιας μορφής   αλλά τέτοιας
  • Ανοίξτε τις υπηρεσίες των Windows (Windows Services) και βεβαιωθείτε ότι η υπηρεσία Windows Service “TimeToWork” είναι σε λειτουργία. Αν το πρόβλημα συνεχίζεται επιλέξτε την επανεκκίνηση της
  • Βεβαιωθείτε ότι οι αναγνώστες είναι ενεργοποιημένοι και συνδεδεμένοι με το δίκτυο του χώρου

Αν το πρόβλημα συνεχίζεται θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το τεχνικό σας 

Αν η εγκατάσταση του TimeToWork είναι νέα :

βεβαιωθείτε ότι ακολουθήσατε σωστά , όλη την διαδικασία της παραμετροποίησης της εφαρμογής όπως απαιτούνται στα 4 στάδια της εγκατάστασης